воскресенье, 12 января 2014 г.

Модуль 4: рефлексія


Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання  проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме застосування різних видів формуючого оцінювання:  вхідного,  поточного,  підсумкового.  На початку  пропоную інтелектуальну розминку,  перегляд презентації  викладача (майстра в/н)  та її обговорення,  роботу  з таблицями ЗХД.  Упродовж проекту можна використовувати  консультації, самостійну роботу з формами само -  та взаємооцінювання.  Після завершення проекту доцільно застосувати рольову гру, опитування  та роботу з таблицями ЗХД.
               Такий підхід спонукає учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництві,  дає можливість педагогу відслідковувати процес навчання учнів.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий