Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті,
а саме застосування різних видів формуючого оцінювання: вхідного,
поточного, підсумкового. На початку
пропоную інтелектуальну розминку,
перегляд презентації викладача
(майстра в/н) та її обговорення, роботу
з таблицями ЗХД. Упродовж проекту
можна використовувати консультації,
самостійну роботу з формами само - та
взаємооцінювання. Після завершення
проекту доцільно застосувати рольову гру, опитування та роботу з таблицями ЗХД.
Такий підхід спонукає учнів до самоспрямування
у навчанні та співробітництві, дає можливість педагогу відслідковувати
процес навчання учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий