четверг, 16 января 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки, щодо того, як учні можуть спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Відома українська приказка говорить «Можна привести коня до водопою, але не можна примусити його пити з джерела».  Це ще раз говорить про те, що важливим у навчальному процесі є самоспрямування учнів, а допомогти має мудрий досвідчений  педагог, завдання якого підійти до процесу вивчення проаналізувавши можливості кожного учня та застосувати  принципи диференціації: проводити додаткові тренінги, розробляти інструкційні  карти, розподіляти завдання у малих підгрупах в залежності від рівня успішності. При вивченні модуля не виникло труднощів.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий