четверг, 16 января 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання повинно полегшити, спрямувати, зацікавити учня,  оскільки через індивідуальність особистості окремі учні можуть взагалі відмовитись від участі у проекті, або стати пасивними учасниками. Вважаю, що педагогу варто анонімно оцінювати учнів ( для себе) протягом проекту, одночасно коригуючи діяльність тих слухачів, які відстають та стимулювати їх діяльність. Можливим варіантом є накопичення балів, а остаточну оцінку поставити в кінці. З цією метою варто застосовувати контрольний список до плану вивчення теми, контрольний список плану оцінювання.
    Цей модуль був дуже корисним, але для його опрацювання потрібно більше часу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий