Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання зосереджене на
потребах учнів», а саме оцінювання повинно полегшити, спрямувати, зацікавити
учня, оскільки через індивідуальність
особистості окремі учні можуть взагалі відмовитись від участі у проекті, або
стати пасивними учасниками. Вважаю, що педагогу варто анонімно оцінювати учнів
( для себе) протягом проекту, одночасно коригуючи діяльність тих слухачів, які
відстають та стимулювати їх діяльність. Можливим варіантом є накопичення балів,
а остаточну оцінку поставити в кінці. З цією метою варто застосовувати
контрольний список до плану вивчення теми, контрольний список плану оцінювання.
Цей модуль був дуже корисним,
але для його опрацювання потрібно більше часу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий