Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та
оцінювання процесу навчання учнів?
Процес створення учнівського проекту від свого імені
допоміг мені поміркувати над тим, що, безперечно, така творча робота учнів у проекті
є потрібна, продуктивна і, можливо,
необхідна, оскільки дає змогу викладачу, майстру в/н перш ніж пропонувати учням проектні завдання
вирішити чи ці завдання та вимоги я ставлю перед учнями, допомагає визначити на
якому матеріалі чи труднощах слід зосередити свою увагу. Слід зазначити, що працювати над проектом можуть учні з достатнім рівнем знань як із спецдисциплін, виробничого навчання, так і з інформаційних технологій. Інші можуть тільки бути активними консультантами. Саме тому підгрупи потрібно створювати з учнів різних навчальних можливостей.
Дуже ефективним є створення учнівського блогу на вікі, де юні дослідники можуть спілкуватися з іншими учнями (старшими учнями, які вивчають ту саму професію у різних ПТНЗ), майстрами, викладачами спецдисциплін, а також працівниками підприємств (швейних фабрик).
Виникли труднощі при створенні прикладу учнівської вікі-статті, ніяк не вдавалося зберегти її у блозі. Вдало створила буклет, презентацію, опитувальник від імені учня. В цілому задоволена результатами своєї роботи у цьому модулі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий