среда, 15 января 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія


Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології  для підтримки та оцінювання  процесу навчання учнів?
     Процес  створення учнівського проекту від свого імені допоміг мені поміркувати над тим, що, безперечно, така творча робота учнів у проекті є потрібна,  продуктивна і, можливо, необхідна, оскільки дає змогу викладачу, майстру в/н  перш ніж пропонувати учням проектні завдання вирішити чи ці завдання та вимоги я ставлю перед учнями, допомагає визначити на якому матеріалі чи труднощах слід зосередити свою увагу.
     Слід зазначити, що працювати над проектом можуть учні з достатнім рівнем знань як із спецдисциплін, виробничого навчання, так і з інформаційних технологій. Інші можуть тільки бути активними консультантами. Саме тому підгрупи потрібно створювати з учнів різних навчальних  можливостей.
     Дуже ефективним є створення   учнівського  блогу  на вікі, де юні дослідники можуть спілкуватися з іншими учнями (старшими учнями, які вивчають ту саму професію у різних ПТНЗ), майстрами, викладачами спецдисциплін, а також працівниками  підприємств (швейних фабрик).
        Виникли труднощі при створенні  прикладу учнівської вікі-статті, ніяк не вдавалося зберегти її у блозі. Вдало створила буклет, презентацію, опитувальник від імені учня. В цілому задоволена результатами своєї роботи у цьому модулі.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий